Értékteremtés minőségi cikkekkel és tartalommal
Nos, úgy döntött, hogy cikkmarketinggel foglalkozik. Ez egy izgalmas lépés. Rengeteg információ áll rendelkezésre, így zavarosnak tűnhet, hogy hol kezdje el. Ne aggódjon, a cikkmarketing tippek itt vannak! Az alábbiakban felsorolunk néhány tippet, amelyek segítenek az indulásban és a szervezésben, hogy sikeres cikkmarketingessé válhasson.
Ha sok cikke van egy témában, próbálja meg e-könyvvé egyesíteni őket. Valószínűleg különösebb erőfeszítés nélkül összeillesztheti őket, és egy ebook létrehozása egyáltalán nem nehéz feladat. A legjobb az egészben, hogy aztán eladhatja ezt az e-könyvet, és profitot termelhet belőle, valamint az egyes cikkekből is.
A cikkek interneten keresztüli marketingje sok kreativitást igényel. Ne feledje, hogy a lényeg nem csak az, hogy minőségi tartalmat írjon, hanem az is, hogy nagyon meggyőző tartalmat írjon. Ha nem tudja fenntartani az olvasóközönség érdeklődését, akkor nem lesz olvasóközönsége, és így látogatói sem lesznek a weboldalának.
Készítsen egy e-könyvet. Ez egyfajta portfólió, az ön által írt cikkek gyűjteménye. Ne akarja, hogy túl kicsi legyen, ezért várjon addig, amíg nagy olyan embereknek, akik cikkgyűjteményeket keresnek.
Győződjön meg róla, hogy tisztában van azzal, hogy nem minden cikket, amit helyesen ír, fognak jóváhagyni. Ez azért fontos, mert nem akarsz reménykedni. Csak tegye meg a legjobbat a cikk megírásakor. Győződjön meg róla, hogy ellenőrizte a helyesírást és a nyelvtant, és szánjon rá időt.
Amikor a cikkeket írja magát, el kell felejtenie a cikkmarketing stratégiáját. Felejtse el, hogy a cikket hova fogják benyújtani. Felejtse el az új olvasókat, akiket reméli, hogy magához vonz. Felejtse el a kulcsszavakat. Amikor ír, ne csináljon mást, csak írjon. A cikk elkészülte után rengeteg ideje lesz arra, hogy finomítson rajta és stratégiát dolgozzon ki. Írás közben ne koncentráljon másra, csak az új tartalomra.
Használjon rövidebb, gyorsabb cikkeket a forgalomgeneráláshoz. Ahogy egyre mélyebben belemerül a cikkmarketingbe, rá fog érezni a különböző célokra, amelyekre a cikkeket használhatja. A cikkeknek, amelyeket a linképítés és a keresőmotoros rangsorolás javítása érdekében küld ki a könyvtárakba és indexekbe, nem kell pompás manifesztumoknak lenniük. Küldje el rövid cikkeit ezekre a munkákra, és ne aggódjon túlságosan a minőségük miatt.
A cikkmarketingben a közönséget megragadó jó címek mellett nagyszerű címekre is szükség van. Ezek a címek azok, amelyek felhívják az olvasók figyelmét mind a cikk témájára, mind arra, hogy miért érdemes elolvasniuk azt. Próbálja meg, hogy a címei fülbemászóak és emlékezetesek legyenek, csak ne vigye túlzásba őket.
Marketingelje jobban cikkeit azáltal, hogy vonzóbbá teszi azokat az olvasók számára. Olyan formátumban kell tartania őket, amely lehetővé teszi a könnyű olvashatóságot. Cikkeit bontsa bekezdésekre, és a jobb szervezés érdekében próbáljon meg listákat készíteni számozott felsorolásokkal. Ez megkönnyíti olvasói számára az olvasást és a fontos információk megtalálását a cikkeiben.
Mindig próbáljon meg a lehető legaktuálisabb maradni a cikkmarketing kampányában azáltal, hogy létrehoz egy sor e-mail értesítést a friss hírekről. Ha az elsők között tud megjelenni egy újonnan megjelenő termék vagy trend előtt, olvasóközönségének figyelni fog, és értékelni fogja webhelyét, mint a törvényes és hasznos információk forrását.
Egy kicsit megkönnyebbülhet, miután elolvasta ezeket a tippeket. Sok információn kellett végigmennie, de legalább most már tudja, mit kell tennie és hol kezdje a cikkmarketinget. Visszatérhet a tippek fenti listájához is, ha valamit elfelejtene.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.