Cikk marketing stratégiák, amelyek valóban működnek az Ön számára!
Ha úgy gondolja, hogy van egy nagyszerű ötlete, amit szeretne az interneten értékesíteni, ne várjon addig, amíg valaki másnak is eszébe jut. Cselekedjen minél hamarabb, hogy ötleteit pénzzé tehesse. A cikkmarketing egy nagyszerű módja ennek, és az alábbiakban átnézzük a cikkmarketinggel kapcsolatos legjobb tippeket.
Tartsa naprakészen a tartalmát. Ha az olvasók régebbi cikkre bukkannak, és rájönnek, hogy az már elavult, azonnal távoznak. Meg kell próbálnia a cikkeit frissen tartani, amit egyszerűen megtehet a frissített cikkekre mutató linkek hozzáadásával. Használja ki a "Legfrissebb" vagy "Legnépszerűbb" funkciókat a webhelyén. Így még a régi tartalmak is pénzt termelnek Önnek.
Ha vendégtartalmat fogad el, hogy webhelye friss és releváns maradjon, mindig győződjön meg róla, hogy alaposan átolvassa a tartalmat, mielőtt közzéteszi azt. Figyeljen a tartalom minőségére, arra, hogy hová vezetnek valakinek a linkjei, és hogy ez a tartalom korábban már megjelent-e valahol, mert ha egyszer elfogadja a tartalmat, az már a maga felelőssége.
Tartsa a tartalmát könnyen hozzáférhetővé, függetlenül attól, hogy milyen régen íródott. A jelenlegi cikkeiben szerepeltesse a trackbackeket az évekkel ezelőtti kapcsolódó cikkekre. Ez segíteni fog a keresési rangsorban és a kattintásokban is. Ha valakit eléggé fel tud kelteni ahhoz, hogy tovább kattintgasson a webhelye különböző oldalaira, akkor jó úton halad afelé, hogy visszatérő látogatói legyenek.
Írjon olyan cikkeket, amelyek informatívak. Ha olyan tartalmakat ír, amelyek informatívak, akkor márkajelenlétet teremthetsz. Olyan emberként leszel ismert, aki sokat tud a termékedről. Eredeti tartalomként ezek a cikkek a keresőmotorok találati rangsorát is növelni fogják, mivel azok a sok egyedi tartalommal rendelkező oldalakat részesítik előnyben.
Maradjon a témánál. A cikkének mindig relevánsnak kell lennie ahhoz, amit népszerűsít. Ha lakásfelújításról ír, nincs ok arra, hogy beledobjon egy történetet a nemrégiben a Bahamákon töltött nyaralásáról. Az olvasók azt szeretnék, ha a tartalom illeszkedne a témához, ezért ügyeljen arra, hogy ne térjen el túlságosan a témától.
Nevezzen meg egy listát, vagy tartalmazzon számokat a címében. Tanulmányok kimutatták, hogy a legtöbb ember nagyobb valószínűséggel olvas el valamit, ha az listaszerű formátumot kínál, vagy ha valaminek többféle módját kínálja fel. Használja ki ezt mind a cikk megírásakor, mind a cím kiválasztásakor, hogy a legtöbb olvasót biztosítsa.
Linkelje be magát! Minden egyes cikkében gyakorolja, hogy olyan dolgokról írjon, amelyeket nem fog publikálni, hogy lépést tartson az új tehetségével
Készítsen egy ellenőrző listát legalább öt olyan cikkkönyvtárról, amelyek a népszerű keresőmotorokban magasan szerepelnek. Ez segít elkerülni a saját magával járó többletköltségeket. Időt és pénzt takarít meg, miután időt szakított a kezdeti ellenőrző lista elkészítésére, amelyet használhat.
Az emberek folyamatosan érkeznek az üzleti ötleteikkel a neten keresztül, így akár egy hónapra is elhalaszthatja a vállalkozásindítási terveit, ami azt jelentheti, hogy több mint száz plusz versenytárssal kell szembenéznie egy adott piaci résben. Olvassa el ezt a cikket, és kezdje el az üzletépítést, ha sikeres akar lenni.
oszlop fúró, fémipari szalagcsiszológép, mérőlécek, cnc eszterga, szemhéjplasztika
oszlop fúró, fémipari szalagcsiszológép, mérőlécek, cnc eszterga, szemhéjplasztika
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.