Üzleti management - Miért olyan fontos ez.
Érdekli a hírnévmenedzsment? Lehet, hogy érdemes kicsiben kezdeni, és menet közben tanulni. Az idők folyamatosan változnak, és naprakésznek kell maradnia abban, hogyan kezelje hatékonyan a hírnevét.
Legyen átlátható. Egyes cégeket azzal vádolnak, hogy eltávolítják a panaszokat a weboldalukról. Ne legyen olyan, mint ők. Ehelyett gyorsan válaszoljon a panaszokra, és a weboldalán közölje, hogyan fogja orvosolni a panaszt. Ha a panasz megoldódott, kérje meg ügyfelét, hogy tegye közzé a weboldalán, hogy a panasz megoldódott, és mennyi időbe telt a panasz megoldása.
A jó hírnév megőrzése érdekében meg kell tanulnia, hogy mikor kell válaszolnia. Ha negatív értékelés jelenik meg az Ön vállalkozásáról, tudnia kell, mit kell tennie. Ha a panasz jogos, próbáljon meg privát és nyilvános választ adni rá. Próbáljon meg megoldásokat, például visszatérítést ajánlani. Próbálja meg elkerülni, hogy dühös legyen, vagy hamisnak nevezze a véleményt, mivel ez rossz színben tünteti fel Önt.
Fordítson figyelmet arra, hogy vállalkozásának milyen hírneve van offline. Az offline hírneve az online világba is eljut. Ha a cégéről szóló negatív tartalom trenddé válik, tudnia kell, hogy miért. Bánjon jól minden ügyfelével és vásárlójával, és ösztönözze az elégedetteket arra, hogy pozitív véleményeket hagyjanak .
Az utolsó dolog, amit szeretne, hogy az emberek az Ön vállalkozását keressék az interneten, és egy csomó üres címjegyzék-listával találkozzanak. Ha azt veszi észre, hogy az Ön webhelyének listája hiányos, tegyen meg mindent, hogy ezt megváltoztassa. Keményen kell dolgoznia azon is, hogy kijavítsa a hibás információkat.
Helyezzen el egy panaszbejelentő űrlapot a webhelyén, és bátorítsa az ügyfeleket, hogy használják, ha nem elégedettek a termékeivel és szolgáltatásaival. Ez azt a gondolatot fogja nekik adni, hogy a legjobb, ha megbeszélik Önnel a dolgokat, ahelyett, hogy negatív visszajelzéseket hagynának az egész weben. Győződjön meg róla, hogy mindent megtesz annak érdekében, hogy az összes felmerülő problémát kezelje.
Győződjön meg róla, hogy ismeri a jogait. Nem hagyhatja, hogy a vállalkozásának hírneve egy kitartó hamis értékelő miatt romoljon. Ismerje meg minden webhely szolgáltatási feltételeit és szabályzatát, és tudja meg, milyen jogorvoslati lehetőségei vannak. Rágalmazás, becsületsértés vagy rosszindulatú szándék esetén előfordulhat, hogy ügyvédhez kell fordulnia.
A termékének vagy szolgáltatásának vasszigorú, pénzvisszafizetési garanciával kell rendelkeznie. Ez az, ami jó ügyfélszolgálatot teremt. Ha valamit, amit egy ügyfél vásárolt, visszaküld, elveszítheti a haszonkulcsát, mert nem lehet újként továbbértékesíteni. Ennek ellenére helyesen cselekszik a vásárlójával szemben.
Rendelkezzen tervvel az olyan egyének kezelésére, akik számos rossz értékelést tesznek közzé azzal a szándékkal, hogy kárt okozzanak vállalkozásának. Jobb, ha van egy terv, és soha nem lesz rá szükség, mintha egy ilyen támadás áldozatává válna, és nem ismeri a jogait, és fogalma sincs arról, hogyan kezelje a helyzetet.
A jó hírnévmenedzsment nem arról szól, hogy jó dolgokat mondjon a saját cégéről. Hanem a vállalat pozitív cselekedeteiről. A fogyasztók aszerint ítélik meg a vállalatot, amit ténylegesen tesz, nem pedig az alapján, amit mond. Ha a szóbeli ígéreteket nem támasztják alá tettek, az ügyfél elveszíti a vállalatba vetett bizalmát, és a hírnév is csorbát szenved.
Használja jól a szöveget. Ez olyan szöveg, amely egy másik releváns weboldalra mutató hiperhivatkozás. Amikor a keresőmotorok értékelik webhelyét, értékelik a horgonyszöveget, hogy meggyőződjenek arról, hogy az releváns. A releváns hiperhivatkozások segítenek növelni webhelye tekintélyét. Másfelől, ha más webhelyek hivatkoznak az Ön webhelyére, az szintén növeli a hitelességét és az Ön online hírnevét.
Úgy érzi, hogy most már jól tudja, mit kell tudnia, amikor vállalkozása hírnevének fenntartásáról van szó? Készen áll arra, hogy felülmúlja a versenytársakat? Bánjon tisztelettel az ügyfelekkel, és gondoljon a jövőbeli üzletére.
fehér tábla, flipchart papír, spirál, laminálógép, fólia, vezetékes telefon, diktafon, multifunkciós nyomtató, tintasugaras nyomtató, iphone okostelefon, nokia okostelefon
fehér tábla, flipchart papír https://www.officedepot.hu/tablak
spirál, laminálógép, fólia https://www.officedepot.hu/irodai-eszkozok
vezetékes telefon, diktafon https://www.officedepot.hu/irodatechnika-halozati-eszkozok/kapcsolat
multifunkciós nyomtató, tintasugaras nyomtató https://www.officedepot.hu/laptop-szamitastechnika/nyomtatas
iphone okostelefon, nokia okostelefon https://www.officedepot.hu/okostelefonok-mobiltelefonok
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.