Bárki képes jól csinálni az e-mail marketinget.
Az e-mail marketing az egyik leginnovatívabb módja annak, hogy olyan emberekhez juttassa el áruját, akik valószínűleg meg is vásárolják azt.Ez a cikk megmutat néhány olyan dolgot, ami segíthet abban, hogy sikeres legyen az e-mail marketinggel.
Célozza meg a kiválasztott célközönséget. Ha már van néhány olvasója, gondolkozzon el azon, hogyan ösztönözheti őket arra, hogy feliratkozzanak a barátaik. Amikor e-maileket küld ki, mindig ügyeljen arra, hogy legyen benne egy feliratkozási link. Így ha egy fogyasztó megosztja az e-mailt egy barátjával, az könnyen fel tud majd iratkozni. Így a bázisa organikusan fog növekedni.
Bár nyilvánvalónak kellene lennie, mégis elég fontos ahhoz, hogy újra és újra kimondjuk: Soha ne küldjön kéretlen e-maileket. Mindenkitől, akinek marketing e-maileket küld, kifejezett engedélyt kell kérnie. Ez többről szól, mint arról, hogy ne próbálja meg felbosszantani őket; egy olyan címzett, aki spamnek tekinti az e-maileit, gondot okozhat.
Tanuljon minél többet az e-mail marketingről különböző forrásokból. Könyvtárakban és az interneten könyveket lehet kapni a témában. Talán helyi szemináriumokat vagy workshopokat is találhat, amelyeken részt vehet; figyeljen az apróhirdetésekre és a hirdetőtáblákra.
Minden olvasót kezeljen úgy, mint egy kapcsolatot. Az első e-mailben kérjen engedélyt továbbiak küldésére. A második e-mailben mondja el, milyen kedvezményekre, termékekre és szolgáltatásokra számíthatnak a jövőbeni e-mailekben. A harmadik e-mailben és az utána következőben tartsa be azt a tartalmat, amelyet ígért nekik.
Győződjön meg róla, hogy a feliratkozó engedélyével rendelkezik, mielőtt e-maileket küldene nekik. Ha elkezdi spamelni az embereket e-mailekkel, azzal azt fogja elérni, hogy az ügyfelek, valamint a leendő ügyfelek teljesen figyelmen kívül hagyják vállalkozását. Ez elég rosszul is elsülhet ahhoz, hogy az emberek úgy döntsenek, hogy egyáltalán nem vásárolnak Öntől, és teljesen elszakadnak a cégétől.
Próbálja meg a lehető legkönnyebben leiratkoztatni az ügyfeleket az e-mailjeiről. Ha nem teszi ezt egyszerűvé, úgy fogják érezni, hogy túlságosan rámenős , és elfordulhatnak a termékeitől. Adja meg nekik a lehetőséget, hogy leiratkozhassanak néhány vagy az összes e-mailjéről.
Ajánljon látogatóinak egy ingyenes, e-mailben lebonyolított tanfolyamot. Ki kell dolgoznia egy meghatározott számú automatikus válaszadóját, szakaszokra bontva a leckét. Négy-hat szakasznak megfelelő mennyiségnek kell lennie. Ügyeljen arra, hogy a tartalom informatív és egyedi legyen. Ütemezze a szakaszok kiküldését 24 óránként egyenként. Ez számos előnnyel járhat, például javíthatja webhelyét, elnyerheti ügyfelei bizalmát, fejlesztheti tekintélyét, és építheti e-mail bázisát.
Ne küldjön ki olyan e-maileket, amelyek képekre támaszkodnak a kritikus információk átadásához. Sok e-mail kliens nem jeleníti meg azonnal a képeket. Ez olvashatatlanná és nem vonzóvá teheti az üzeneteit, ha túlságosan a képekre támaszkodik. Győződjön meg arról, hogy a legfontosabb információk olvashatóak, és a képek alt címkékkel vannak ellátva.
Használjon ki minden alkalmat arra, hogy ünnepi legyen, amikor elküldi e-mailjeit. Ha ünnep van, próbálja meg az e-maileket az alkalomhoz igazítani. A feliratkozók nagyon hálásak lesznek ezért, és úgy fogják érezni, hogy Ön ember, nem pedig robot. Az ünnepi kedvezmények felajánlása egy másik nagyszerű ötlet, amely kapcsolódik az ünnepi témához.
Most, hogy elolvasta az egész cikket, már biztosan van néhány jó ötlete arra vonatkozóan, hogy hogyan kell az e-mail marketinggel foglalkozni. Használja az imént tanult tippeket, és azonnal kezdje el a listaépítést. Tanuljon tovább az e-mail marketingről, és végül hatalmas listája lesz, amely növeli az ügyfélkörét.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.