Ezzel a tanáccsal bárki beszállhat a közösségi média marketingbe!
A közönség érdeklődésének fenntartása gyakori probléma az online vállalkozások tulajdonosai számára. Számos módszer létezik a célközönség elérésére, de mindegyiknek megvannak a maga egyedi kihívásai. A közösségi média segítségével tömegeket lehet elérni, függetlenül attól, hogy milyen nagy vagy kicsi a vállalkozás. Az alábbi cikk útmutatást ad a közösségi médiához, hogy segítsen Önnek ebben.
Adjon hozzá minden egyes blogbejegyzéséhez egy "gombot", amely megosztja a blogbejegyzéseit a Facebookon. Így a látogatók kényelmesen megoszthatják az oldalt másokkal. Továbbíthatják a blogbejegyzéseket barátaiknak. A blogjához hozzáférő emberek száma jelentősen megnő, és ez több látogatót jelent, akik igénybe vehetik szolgáltatásait vagy megvásárolhatják termékeit.
A közösségi média marketing használata során hívjon meg mindenkit, akit ismer az oldalára. Még ha nem is ügyfél, akkor is segíthetnek abban, hogy mások is megismerjék a cégét, ha egyszerűen csak lájkolják vagy követik az oldalát.
Ahhoz, hogy több látogatót vonzzon, érdemes a niche közösségi oldalakon keresztül népszerűsítenie az oldalát. A niche közösségi médiaoldalakban az a nagyszerű, hogy sok célzott forgalmat tudnak küldeni önnek. Még ha a niche oldal kicsi is, akkor is képes minőségi látogatókat küldeni, akik nagyobb valószínűséggel vásárolnak valamit az oldaláról, mert már érdeklődnek a terméke iránt.
Ahhoz, hogy egy barátságosabb, a közösségi médiával együttműködő webhelyet hozzon létre, próbáljon meg hozzászólásokat, értékeléseket és az anyagok rendezésének módját hozzáadni. Ha hozzáadja ezeket a népszerű funkciókat, felhatalmazza a felhasználókat, hogy segítsenek kiválasztani a tartalmat és irányítsák az Ön erőfeszítéseit. Értékelni fogják az aktív részvétel lehetőségét.
Amikor a közösségi médiát használja vállalkozása vagy terméke forgalmazására, ügyeljen arra, hogy olyan címet hozzon létre, amely vonzza az embereket. Egy unalmas cím miatt a nézők átugorják a cikkét, így a marketing erőfeszítései hiábavalóak lesznek. Győződjön meg arról is, hogy a címe releváns a vállalkozásához vagy az Ön által értékesített termékhez.
Mielőtt konkrét közösségi média marketingstratégiát dolgozna ki, találja ki, hogy melyik közösségi oldalt szeretné használni. Minden közösségi oldal másképp működik, ezért fontos, hogy a stratégiája működjön a kiválasztott oldalon. A Facebookon például a legtöbb oldallal ellentétben közvélemény-kutatást hozhat létre.
Ha a közösségi médiát terméke népszerűsítésére használja, és írt egy blogbejegyzést, akkor azt tegye ki a Facebook-oldalára is. Így mindenki, aki rajta van az ismerősei listáján, hozzáférhet a blogbejegyzéséhez. Ugyanez igaz más közösségi hálózati oldalakra is.
Olvassa el minden olyan közösségi oldal felhasználási feltételeit, amelyen profilt készít. Győződjön meg róla, hogy megértette annak az oldalnak a szabályait, amelyen profilt készít, különben a profilját törölhetik, és minden kemény munkájának vége. Egyes oldalak nem engedélyezik az affiliate linkeket; ezért ismerje meg az oldal szabályait, mielőtt elkezdi.
A Twitter-bejegyzéseit a Facebook-falán is megjelenítheti. Talán az lenne a legjobb, ha különböző posztokat írna, mivel a Twitteren lévő közönsége kissé eltérhet a Facebook-ismerőseiétől, és a Twitteren rendkívül rövid posztokat kell írnia. Így azonban mindkét webhelyet nagyon könnyen frissítheti.
Ha az AdSense és a könyvtárakon keresztül történő cikkmarketing nem működik olyan jól, mint szeretné, vigasztalódjon; vannak más lehetőségei is. A közösségi média segítségével egy teljesen új közönséget érhet el, és javíthatja az eredményét. Öntől, a vállalkozás tulajdonosától függ, hogy kiváló szolgáltatásokat vagy termékeket nyújtson a felhasználóknak. A fenti ötletek segítségével sikeresen növelheti vállalkozását a közösségi média segítségével.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.