Cikkmarketing - Tippek, amiket tudnia kell róla!
"Írni vagy nem írni?" --Nem ez a kérdés. Ha a szíve mélyén író , akkor írni fog.. A kérdések a következők: "Mit?" és "Kinek?". Ha csak magával foglalkozva ír, valószínűleg elutasító leveleket fog kapni. Másfajta megközelítésre van szüksége, olyanra, amely egy bizonyos közönségnek szól.
Győződjön meg róla, hogy a honlapja felhasználóbarát. Ha az emberek nem tudják kitalálni, hogyan tegyék azt, amit kell, vagy hogyan találják meg a keresett információt, sokan közülük feladják, és frusztráltan távoznak. Ezzel nem csak ügyfélként veszítik el őket, de kisebb valószínűséggel fogják Önt ajánlani egy barátjuknak.
Helyezzen nagy hangsúlyt a cikkei minőségére. Ha túl sokat ír, és úgy érzi, hogy a mennyisége miatt a minősége szenved, lassítson. Nem szégyen, ha valóban időt szán egy minőségi cikk megírására, még akkor sem, ha ez azt jelenti, hogy nem küld be annyi cikket, mint amennyit szokott.
Nagyszerű tipp, ha sok tartalmat ír, hogy először megírja az egészet, majd elsétál, ahelyett, hogy menet közben írna és szerkesztene. Írja meg a tartalmát, hagyja egy-két napig lógni anélkül, hogy megnézné, majd friss szemmel térjen vissza, hogy gondosan szerkessze. Így nem valószínű, hogy nem veszi észre a nyilvánvaló hibákat.
Ne feledje, hogy cikkeinek már írás közben is cselekvésorientáltnak kell lenniük. Még ha egy történet elmesélésén dolgozik is, vagy egy termék hatékonyságát dicséri, a lényeg végső soron az, hogy egyértelmű útmutatást adjon az embereknek, hogy látogassanak el egy Ön által kiválasztott webhelyre vagy helyre. Hívja fel az embereket cselekvésre, ha azt szeretné, hogy cselekedjenek.
Ha cikkeket használ affiliate termékei népszerűsítésére, győződjön meg róla, hogy mindig váltogatja a cikkek hosszát. Néhányat csak 200 szavas vagy annál rövidebb cikket akar majd kiadni, más 500 szavas cikkekben pedig mélyebb részletekbe is belemehet. Az ötlet itt az, hogy változtassa a kulcsszavak mennyiségét és a hirdetési intenzitást.
Hiányzik az inspiráció a cikkeihez? Próbálja meg átfésülni a híreket olyan érdekes történetek után kutatva, amelyek kapcsolódnak a marketing szakterületéhez. A legtöbb webhelyen beállíthat egy e-mail riasztást, amely értesíti Önt a szakterületéhez kapcsolódó új történetekről. Ez segít abban, hogy írásai a lehető legaktuálisabbak és érdekesek legyenek a közönsége számára.
A kulcsszavakat takarékosan használja a főcímben, ne veszítse el a fókuszt! A cikkmarketing művészete magában foglalja a címsor tartalmának és a kulcsszavaknak a gondos kiegyensúlyozását. A címszavaknak arra kell késztetniük az olvasókat, hogy folytassák az olvasást. Győződjön meg róla, hogy a főcím megragadja a közönség figyelmét, hogy tovább olvassák.
Cikke hatékony eszköz lesz a webhelyek látogatottságának növeléséhez, a weboldalakon való hivatkozáshoz és visszahivatkozáshoz, valamint a közösségi oldalakon való megjelenéshez. Mielőtt azonban ez megtörténne, kérjen meg valakit, akiben megbízik, hogy lektorálja Ön helyett. Gyakran nagyon belefeledkezik az ember a saját munkájába, és hiába szerkesztette és szerkesztette újra a munkát, valami egyszerű dolgot kihagyhat.
Soha ne próbálja meg eladni a szakértelmét a cikkeiben. Ügyeljen arra, hogy arra összpontosítson, hogy hasznos cikkeket adjon az olvasóinak. Ez a legjobb módja annak, hogy olvasói tudassák önnel, hogy teljes mértékben alkalmas.
Most, hogy kiválogatta, hogy milyen kiadványok számára fog cikkeket írni, készen áll az újrakezdésre. Van egy képe arról az olvasóról, akinek ír. Még mindig kaphat elutasító leveleket, de néhány elfogadó levelet is kapnia kell.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.