Tanácsok a spektrométeres cikkmarketingről? Nézd meg!
A Spectrometer cikkmarketing a weboldalad promóciója a saját tartalmak létrehozásával és terjesztésével. Ez lehet az egyik legőszintébb és leghatékonyabb módja annak, hogy növeld webhelyed profilját. Nem kell hozzá egy regényíró tehetsége vagy egy újságíró gyorsasága sem, hogy jól csináld. Itt, ebben a cikkben találsz néhány tippet az egyszerű és hatékony cikkmarketinghez.
Ha zsákutcába jutottál a tartalmaiddal kapcsolatban, dobj be egy kis vitát. Kérdőjelezd meg a versenytársaidat, vagy hivatkozz hírességekre. Ez a lépés öngerjesztő publicitássá válik, mivel az emberek visszahivatkoznak a blogodra. Ha ügyelsz arra, hogy jó tartalmad legyen, akkor az iparágad szakértőjeként jelenhetsz meg.
A bekezdéseid legyenek rövidek és lényegre törőek. Van néhány tudományos eredmény, amely azt sugallja, hogy az olvasók jobban elvonják a figyelmüket, amikor képernyőn olvasnak tartalmat, mint a nyomtatott médiában. Emiatt törekednie kell arra, hogy tartalmad rövid és lényegre törő legyen.
Keress egy bloggert arról a célállomásról, amelyet kutatsz. Biztos lehetsz benne, hogy őszinte információkat kapsz egy olyan bloggertől, aki az adott városban él. Vedd fel a kapcsolatot ezzel a személlyel, hogy személyes ajánlásokat kapj arról, milyen csodálatos helyeket érdemes megnézned, vagy melyik étteremben érdemes enned.
Minden cikkedben, amit írsz, adj hozzá legalább egy olyan információt, amelyet az olvasó azonnal felhasználhat. Akár egy aktuális üzletet említesz meg, akár egy gyors számítógépes javításra tanítod őket, ha van valami, ami azonnal segít a fogyasztók azonnali kielégítés iránti vágyának rögzítésében. Ha ezt minden egyes cikknél megteszi, az olvasók biztosan visszatérnek.
Ahhoz, hogy sikert érj el egy cikk marketingje során, egyedinek kell lenned a marketing megközelítésedben. Az emberek nem akarják ugyanazt a cikket öt különböző módon megírva látni. Nagyon unalmas és nem vonzó az újra felhánytorgatott anyag. Új és érdekes, élvezetes és vonzó módon megírt anyag létrehozása a legjobb módja egy cikk marketingjének.
A célközönség ismerete mindenféle marketingtevékenységnél hasznos lehet. A marketingnél ez azért jön jól, mert tudnia kell, hogy milyen típusú termékeket vagy szolgáltatásokat kell hirdetnie. Ha a hirdetések relevánsak a közönségtípusnak, amit kapsz, annál inkább hajlamosabbak lesznek rákattintani rájuk.
Természetes hajlamod lehet arra, hogy a cikkmarketing-kampányodban kitaláltan mesélj egy termékről vagy szolgáltatásról, de mindig maradj őszinte. Ha olyasmit marketingelsz, amiről nem tudsz semmi pozitívumot mondani, akkor mindenképpen valami mást kellene marketingelned.
A legtöbb vállalkozásnál, amit az életben folytatni fogsz, az oktatás a siker kulcsa, és a cikkmarketing sem más.
Cikked vonzóbb és könnyebben olvasható lesz felsorolásos és/vagy számozott listákkal. A listaformájú cikkek könnyebben érthetőek és gyorsabban olvashatóak. A felsorolással jelölt információk kiemelkednek az olvasó fejében, és később meg is őrzik ezeket az információkat.
A spektrométeres cikkmarketing kockázatosnak tűnhet, mert nagyon sok múlik a te általad készített cikkek minőségén és hatékonyságán. Amint azonban ez a cikk megmutatta, egy hatékony, lenyűgöző cikkmarketing-stratégia összeállítása könnyebb lehet, mint gondolnád. Az ehhez hasonló tippekkel a cikkek segítségével növelheted webhelyed forgalmát, és megnyerheted a potenciális látogatókat.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.